Czy uszkodzona przesyłka kurierska podlega zwrotom?
Uszkodzona przesyłka kurierska nie powinna być przez nas przyjmowana. Pierwsze co powinniśmy zrobić, to poprosić kuriera o spisanie protokołu, że przesyłka dotarła w nienależytym stanie. Będzie to podstawa do złożenia reklamacji u przewoźnika.
Uszkodzona przesyłka kurierska - rozwiązania
Czasem zdarza się, że paczka na pierwszy rzut oka nie wygląda na uszkodzoną. Dopiero po otwarciu orientujemy się, że produkty posiadają jakieś wady, bądź czegoś brakuje. Ciężko stwierdzić, na jakim etapie realizacji zamówienia doszło do powstania szkody. Uszkodzona przesyłka kurierska może zostać zareklamowana zwykle 7 dni od momentu doręczenia.
Problemy z otrzymaniem przesyłki
Innym kłopotem może okazać się problem, kiedy przesyłka w ogóle do nas nie dociera. Warto wówczas skontaktować się najpierw ze sprzedawcą, by ustalić, czy towar został wysłany. Jeśli tak, kolejnym krokiem jest kontakt z przewoźnikiem. Obecnie wiele firm daje również możliwość lokalizowania przesyłek. Za pomocą takich trackerów można szybko wyśledzić, w jakim miejscu znajduje się obecnie nasze zamówienie.